POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

En bra dag!

Kategori: Allmänt

Efter en blixtvisit i Enköping för att fira pappas 50-årsdag är jag åter på schlätta. Sju matlådor rikare och en lindrad eventuell bebisabstinens genom gos med en sexmånaders och en femmånaders igår. Den yngre bebisens mamma hade jag aldrig träffat. Så när de dök upp tog jag i hand, presenterade mig och frågade om jag fick lägga beslag på barnet. Herregud så mysigt det var.

Idag kom resultatet på ekonomitentan, ett VG på den och dagen var räddad. Dessutom anlände min nya telefon. Jag har till slut fallit för trycket och äger numera en vit iphone 4S som väntar på att börja användas inom två dagar så snart tele2 kan registrera mitt nya abonnemang.



Ikväll ska jag titta på de två sista avsnitten av 'True Blood' säsong fyra samt ignorera hur smutsigt det är i min lägenhet. Det får bli morgondagens problem. 

Nu fattas bara att jag ska bli fri från förkylningen så blir det nog inga fel på den stundande helgen.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: