POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Lördag.

Kategori: Allmänt

En lördag har anlänt och det slår mig återigen hur ofattbart inaktiv jag varit i bloggvärlden. Trots att jag lovar bättring så tycks det aldrig bli så. Man får helt enkelt se det här som en ytterst sporadiskt uppdaterad blogg numera. Jag tror att vi alla kan överleva det.

Jag befann mig i Enköping för en långhelg förra helgen. Det var väldigt trevligt och givande på alla sätt. Den här helgen befinner jag mig hemma i Skövde och har en storslagen vision om att jag ska ta tag i mig själv, min lägenhets smutsighet, mitt tvättberg samt mitt pluggande. Hittills har det gått sådär med det kan jag meddela. Det enda jag åstadkommit idag är att äta frukost. Men det är det viktigaste målet mat varje dag så man får vara nöjd med det lilla.

Jag har betalat en räkning också. Och räknat ner till min USA-resa.

Nu är det bara 13 dagar kvar.

Note to self: Ordna med ESTA-ansökan.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: