POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tålamod.

Kategori: Allmänt

Skolan har startat igen, nollningen är över och hösten är på ingång. En födelsedag stundar, kurser väntar, litteratur ska beställas och läsas och jag har en bok att skriva på. 

Jag ska igång med träningen igen, umgås med fina vänner, hinna åka hem för att ha kalas och få presenter. Sittningar ska arrangeras och deltagas på och Mölltorp ska förhoppningsvis besökas. 

Jag ska ta mig tid att blogga här i veckan. Jag ska bara hitta någon slags inspiration först. 

Efter veckan och helgen är det bara som om luften totalt gått ur mig, men jag letar efter nya krater för fullt. 

Tålamod kära vänner, tålamod.


LOVE / H

Kommentarer

  • Sara säger:

    I would wait forever, inga problem! Hoppas peppen återkommer, du är så himlans bra på att föra den vidare. :*

    2011-09-06 | 12:33:06

Kommentera inlägget här: