POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Jeffrey Campbell.

Kategori: Allmänt

Det finns en snubbe som heter Jeffrey Campbell. 

Jeffrey är skodesigner vilket kanske inte är hans kall i livet kan jag lite spontant tycka här just nu. 

Jag vet inte hur ni känner, men jag skulle inte gå omkring i de här skorna frivilligt, än mindre betala för dem.

Jeffrey Campbell - Lita ShoeJeffrey Campbell - SalvatorJeffrey Campbell - The WhatJeffrey Campbell - Lita Shoe

För fler underliga kreationer se: http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/#page=1&hits=36&sort=&brands=905


Nej, alla människor är inte bra på alla saker, det är något jag lugnt konstaterar nu när jag blivit ett år äldre.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: