POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Fredag.

Kategori: Allmänt

Det är visst fredag idag vilket innebär fyra dagars ledighet, jag klagar inte. Jag hade planerat att spontant åka till Köpenhamn för att träffa heta danska män samt hälsa på Camilla, men hon var visst upptagen.

Istället har jag suttit i skolan på lunchen och försökt kränga bowlingbiljetter, veckohandlat, hämtat omklackade skor samt tagit en promenad upp på och runt berget. Jag har tydligen lyckats att totalt ignorera skolböckerna ännu en dag till mitt stora förtret, men jag tänker att det ordnar sig så småningom.



Ikväll ska jag och Edith göra en utflykt ända till ICA Maxi samt Sigges för att handla mat och hyra en film. Jag tänker mig att det kommer att bli en ytterst trevlig afton. 

Jag vill även tillägga att jag har stora förhoppningar om att studera imorgon.

Med hopp om bättre självdisciplin. 


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: