POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Effektiv dag?

Kategori: Allmänt

Idag har jag försökt studera Arbetsrätt och det går faktiskt framåt måste jag säga. Det börjar falla på plats bit för bit vilket är skönt och jag har kommit igång med att skicka in lite case till läraren för rättning. Idag har jag till och med börjat skissa på ett första utkast till inlämningsuppgiften.

På föreläsningen idag fanns en Kristina Lugn-look alike. Det är helt sinnessjukt hur lika de faktiskt är. Det långa oborstade håret i samma färg och det lite vågiga i längderna. Ett lite tillbakadraget uttryck och samma klädstil, eller så jag inbillar mig att Kristina Lugn klär sig i alla fall.

Efter föreläsningen såg jag 'Han där uppe' men insåg inte att det var han förrän jag redan gått förbi. Det var ju synd annars hade vi kunnat bonda lite mer.

Nu står maten i ugnen, jag ska på fuego och därefter blir det en kväll med Grease ett och två hemma hos styrelsekollega Hanna.




LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: