POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

2012 års planer.

Kategori: Allmänt

Jag undrar hur jag ska finansiera 2012, för det är så mycket jag vill/ska göra.

* För det första ska jag åka ett Vasalopp, tack och lov är det redan betalt men ändå. Det krävs väl kläder och mat i mängder antar jag.



* För det andra så ska det bli en resa till Dublin med Enköping för att fira min brors 25 år här på Tellus.



* För det tredje ska jag och Hanna till Barcelona. Vi tog i hand på det 2007 att vi skulle tillbaka efter fem år. Sagt och gjort, idag har vi surfat flygbiljetter för brinnande livet och planerat för fullt.

'Bort från hålan'
Hanna x2

* För det fjärde har Min Blomma fått för sig att vi ska se en annan del av USA i tre veckor. 


Le Flower et Moi

Tror jag att CSN ska göra mig till miljonär eller vad är mitt problem?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: