POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tre dagar senare.

Kategori: Allmänt

Om man tre dagar efter festen fortfarande har konstant frossa, har man abstinens då?

Jag har på riktigt frusit sen i söndags eftermiddag. Igår skållade jag mig själv röd i duschen, sen låg jag i sängen med pyjamas, två filtar, ett täcke, strumpor och tofflor och frös ändå. Det känns som att det liksom inte är riktigt rätt. Och så är jag konstant törstig, men tack och lov inte på alkohol. 

Jag och Lisa gick uppför berget igår, det kändes som om jag skulle få en hjärtattack. Eller som om jag inte tränat på flera år och så är ju verkligen inte fallet.

Jag har dessutom fortfarande ömma fötter, det måste betyda att jag dansat en hel del och så är det ju.



Jag försöker att göra hemtenta just nu, men det går inte alls skulle man kunna säga. Jag har så mycket viktigare saker för mig. Typ att prata om festen, maila mamma och hänga på facebook. Imorgon kanske självdisciplinen är tillbaka igen? 


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: