POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Respibien.

Kategori: Allmänt

Jag är redo för två timmar i skolan, vilka förmodligen kommer att ta kål på mig. Mitt huvud känns tyngre än resten av min kropp sammantaget och om inte Respibien fanns så skulle jag idag bara dragit täcket över huvudet för att försvinna. 

Regnet öser ner, i princip horisontellt vilket inte dirket gör mig mera sugen på att gå utanför dörren idag. Jag tror att jag får skippa ostbuffén på Falbygdens ost idag efter föreläsningen och istället gå hem och sova. Jag måste försöka få något plugg gjort idag. Något case eller ett kapitel hemtenta typ. Jag måste bara ha ork till det, men framåt kvällen kanske...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: