POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Post tentaskrivande.

Kategori: Allmänt

Tentan igår är avklarad. Jag har typ fortfarande kramp i högerhanden efter 29 handskrivna sidor som lämnades in efter cirka fyra timmar.

Jag önskar nu att jag kunde somna ikväll och vakna på söndag, men så fungerar ju tyvärr inte livet. 

Inatt gick jag och Lisa Skövde runt. Det var skönt.

Nu har kvartetten varit på hotellfrukost på Scandic Billingen, det var gudomligt gott och borde bli tradition efter varje tenta. 

Snart ska jag till skolan och sälja biljetter till en sittning nästa helg. Efter det ska jag ta siesta.

Jag borde orka träna ikväll, men vi får se. 


LOVE / H

Kommentarer

  • Ana säger:

    Bra att du tar dagen som den kommer, sånt gillar jag!

    2011-10-27 | 15:16:23

Kommentera inlägget här: