POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Mot skolan.

Kategori: Allmänt

I torsdagskväll var jag med Edith på Glädje för mat, vin och skratt. Men vi lyckades med konsten att vara allvarliga också. Och så sjöng vi med i Backstreet Boys-låtar och andra nittiotalsdängor som resten av besökarna förmodligen var för unga för att komma ihåg. När de spontant improviserade ett dansgolv fastslog vi att det var dags att gå hem...



Igår försökte vi sitta i skolan och plugga, det gick sådär. Vi tog istället en road trip till Ryd och KSS där jag aldrig varit. Sedan åkte vi upp på berget för att ta en promenad.

Igår kväll skulle jag bara förbi och kolla läget på en sittning, det slutade med att jag blev nykter ansvarig, hamnade på Kåren och mest klämde på kuddar hela kvällen. Det var ju också trevligt, men jag hade gärna dansat mer än vad jag gjorde.

Nu ska jag packa matsäck, bege mig till skolbiblioteket där jag inte kommer åt internet och försöka få en hemtenta en bit på vägen. 


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: