POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Mina nya vänner - de rosa skorna.

Kategori: Allmänt

Idag blev verkligen inte den produktiva dag jag i förväg hoppats på. Men med tanke på att jag pluggat på ett eller annat sätt varje dag den här veckan så har jag tagit ledigt idag. 

Jag kom på att jag inte visat den fantastiska utsikten över staden från min balkong här på åttonde våningen, eller femte egentligen beroende på vilket håll man kommer ifrån.


Tågstationen, fast det är bussdelen, centrum och Billilngeberget skymtar i bakgrunden.

Igårkväll när jag kom hem så såg det istället ut så här:


Dimman låg tätare än tätast kan vi slå fast.

Idag har jag kollat på Rocky Horror, i originalversion och inte gleeversion.

Sedan har jag varit på Intersport och handlat nya löparskor. Jag sa innan jag började prova att jag inte ville ha de helrosa så därför var det dem som satt bäst och de jag cyklade därifrån med.


Tack Mormor, Farfar, Tina och Andreas för bidraget. Det blev på så sätt ganska billigt för mig och snart är jag redo att ta mig an spåren uppe på berget igen. 

Jag har bestämt mig för att jag tycker att de är assnygga. Egentligen tycker jag att de är skitfula, men jag måste blir vän med dem. Snyggare skor har Skövde aldrig tidigare skådat, så kan vi säga. 
Ana tyckte att de var ascoola och snygga på riktigt när jag cyklade förbi en sväng för att hämta en pajform och stannade en stund på ett glas saft.
Pappa skulle förmodligen säga att de är skitsnygga, men det beror nog mer på att det är adidasskor och inte just färgen.

Så, oj vilka fina skor jag har köpt!


LOVE / H

Kommentarer

  • Tina säger:

    Jag tycker att de var as-fina, men tvivlar på att A tycker det ;)

    2011-10-02 | 21:37:04
  • Malin säger:

    Jag alskar dem!!! Surprised??

    2011-10-06 | 17:06:18

Kommentera inlägget här: