POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Jungfrufödsel.?

Kategori: Allmänt

Jag känner mig liksom lite skengravid idag. 

Det skulle kunna vara min värsta mensvärk någonsin som fått min mage att svullna upp och bli stenhård. Sex värktabletter och fem timmar med vetevärmare senare har ingenting hänt. Absolut ingenting.

Men det skulle också kunna vara så att det är en jungfrufödsel på gång...



Om det nu är som i det senaste fallet så ber jag genast Gud att i så fall avbefrukta mig.

Det passar sig inte riktigt med att Gud är pappa till mitt framtida barn. Det rubbar alla min livsplaner fullkomligt.


LOVE / H

Kommentarer

  • Nina säger:

    Håller med om att Gud som pappa inte skulle passa sig, onärvarande pappor är så 00-tal...

    2011-10-20 | 12:39:41

Kommentera inlägget här: