POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Julafton.

Kategori: Allmänt

Du vet när man är liten och ska fylla år, eller för all del fira julafton. Man ligger där på kvällen och undrar vad som finns i alla förmodade paket. Den känslan, pirret i magen och sömnen som infinna sig. 

Precis så var min gårdagskväll när jag skulle sova. Jag var så exalterad över dagens Enköpingsbesök och kvällens fest. Nu kan ju jag och Ana eventuellt ha döpt festen till "För att vi fyller år och vill ha en massa presenter!" Nu kan det eventuellt vara mitt verk, men det är inte relevant. Det där med presenter är heller inte relevant.


Kvällens värdinnor..

Jag längtar efter att Enköping och Skövde ska mötas i en fantastisk symbios, att jag ska umgås med människor jag tycker om från två olika världar. Därav pirret.

Jag lyckades i alla fall somna efter mycket vridande och vändande...

Jag hoppas på ett fantastiskt kommande dygn med det bästa av två världar.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: