POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Hit by reality.

Kategori: Allmänt

Idag har vi börjat två nya kurser: Ekonomistyrning samt Organisation och ledarskap II. Man skulle kunna säga att vi fick oss en rejäl kalldusch. Fram till januari så kommer jag att begrava mig i böcker, vetenskapliga artiklar, och min största skräck, matte. Jag ska göra en massa märkliga uträkningar som jag än så länge ignorerar.

Det var ju tur att vi hade Juan på plats idag som Anna kunde kasta i Ediths öga samt att jag haft tillgång till både facebook och skaffat mig wordfeud på min ipod som jag surfat runt på. 

Ikväll satsar jag på träning trots att jag är öm i hela kroppen efter gårdagens promenadmaraton.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: