POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Enköping mot Schlätta.

Kategori: Allmänt

Typ två veckor senare är lägenheten äntligen städad. Hur kommer det sig att man bara städar när man ska få besök?

Men eftersom halva Enköping och det bästa från Karlstad kommer hit i helgen så hade jag inte så mycket val.

Nu är tvätten i maskinerna, lägenheten ren, inlämningsuppgift inskickad, seminarie avklarat och jag tar ledigt från hemtentan till på måndag. 

Imorgon ska det fixas och donas mest hela dagen med Ana plus barn och eventuellt utnyttjar vi Edith en del också.



Bring on Enköping till det Skövdiska nattlivet säger jag. Vi ska göra fullständigt kaos av det i helgen! Jag hoppas på gråa mössor, raggningsrepliker som grundas på hästkunskaper och killar i fula frisyrer med ännu fulare dialekter :)


LOVE / H

Kommentarer

  • Nina säger:

    Ojojoj, fula frisyr killar med ful dialekt, de va tider det...

    2011-10-14 | 02:07:12

Kommentera inlägget här: