POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Drömmar.

Kategori: Allmänt

Min dag blev eventuellt inte så produktiv. Jag gick till föreläsningen och gick hem igen efter 45 minuter. Den kändes så totalt ovärd och det enda jag ville göra var att sova. Jag var hemma halv tolv och gick och lade mig för att sova. När jag vaknade var klockan halv  tre. Jag drömde om Edith att hon kom och tog hand om mig och det kändes ju väldigt fint. Sen drömde jag om Z i Australien, oklart vad jag drömde men så var det i alla fall.

Det blev en sen lunch/tidig middag med "Singin' in the rain" som underhållning. Jag vill också kunna dansa om Gene Kelly. Han fullkomligt flyter fram över underlaget och är så sjukt graciös samtidigt. Jag vill vara med i en musikal. Eller förresten, jag vill ha huvudrollen i en musikal!



Efter det tog jag mig faktiskt till skolan för att försöka plugga lite med Edith. Mycket prat, lite plugg men jag fick i alla fall ett kapitel gjort vilket jag förmodligen får göra om. Att sammanfatta det centrala budskapet i ett kapitel på 40 sidor på fem till femton rader känns fullkomligt absurt! 

Det börjar bli dags att sova igen för att orka med lite arbetsrätt imorgon. Jag hoppas att sjukpiken var idag och att det nu går åt rätt håll..


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: