POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Den uteblivna domedagen.

Kategori: Allmänt

Nähä, det blev visst ingen Domedag idag heller. Tacksamt kan jag tycka då jag i så fall inte spenderat min sista dag på bästa sätt med hemtentaplugg och lite träning med Lisa.

Det var ju i och för sig trevlgit med träning, men det där med hemtenta har ju inte direkt varit underhållning på hög nivå. Men nu är i alla fall ett utkast klart och jag kan fokusera min tentaenergi på arbetsrätten som äger rum på onsdag.

Ikväll vill Lisa se på Idol så det ska vi göra. Jag har inte sett någonting alls från Idol i år, men det gör mig ingenting. Sedan har vi hyrt en film och det känns ju trevligt kan jag tycka.

I helgen lär det bli plugg, plugg, plugg och plugg för våran del.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: