POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Den oändliga tröttheten.

Kategori: Allmänt

Jag älskar hur man halva sommaren längtade efter att plugga igen och inte behöva jobba hela tiden.

Jag hatar hur man totalt förträngt hur utmattad man blir i tentaperioder.

Jag är glad att jag har 16 matlådor i frysen, för energi till att laga mat har jag inte alls.

Jag är dock mindre glad att jag inte städat min lägenhet på väldigt länge.

Mest glad är jag för att det kommer hit en massa trevligt folk i helgen och vi ska ha en stor fest.

Och så vill jag vara precis lika cool och gymnastisk som Alicia Sacramone.


Hur coolt? (Personligen skulle jag dock hellre utföra det med kläder på även om bilden är grym!)

Lite sova middag kanske?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: