POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

1, 2, 3, TENTA!

Kategori: Allmänt

Jag väntar på att få gå till skolan. Man skulle kunna säga att jag längtar efter kvällen nu.

Idag är det tentadags. Fem timmar arbetsrättstenta står på schemat och jag har laddat med bananer, plopp, sportlunch, dextrosol och drickyoughurt. Men först blir det tentalunch med kvartetten.


Fyra tjejer i en kärleksfylld kram...

Jag försöker skingra tankarna med Goo Goo Dolls. Man skulle kunna säga att 'Slide' blivit tentapluggets sång. Eller bristen på tentapluggs sång. Det beror på hur man ser det.

Något jag längtar efter mer än kvällen är morgondagen då det ska ätas hotellfrukost och därefter är det dags att börja leva igen. Min kyl är tom, matlådorna är slut och ny energi skall samlas på hög. 


LOVE / H

Kommentarer

  • Bror säger:

    Vad hände med ditt språk? Särskrivningar är inte okej har vi ju sagt. Bara för att du har tenta är du ursäktad men gör inte om det!:p

    2011-10-26 | 11:55:16

Kommentera inlägget här: