POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Kalkylering.

Kategori: Allmänt

Denna trötthet som smugit sig på sakta men säkert under veckan vet snart inga gränser. I mitt huvud snurrar budgetar och kalkyleringar som blandas med strategier sett från fyra olika perspektiv. ISO 9000 tar även upp en del plats och hur jag ska orka med fest i Karlstad i helgen är ett mysterium. Jag får väl helt enkelt försöka ta igen mig på bussresan dit imorgon som endast tar två timmar och 35 minuter. 

Ikväll ska jag tvätta och plugga kalkylering med Sara. Det här med kalkylering var verkligen inte enklare än budgetering och värre ska det tydligen bli.



Hur den här informationen ska fastna i mitt huvud till januari förstår jag faktiskt inte. Dessutom har vi en annan tenta två dagar tidigare...Hej då jullov!



LOVE / H

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag VET att du kommer klara det, det är nämligen så med det här att det fastnar mer och mer ju mer man jobbar med det och ni är så fantastiskt duktiga att jag spyr lite av avundsjuka eftersom jag försöker att jobba på att bli strukturerad och ordentlig, men jag är för lat. Jag spenderar för övrigt gladeligen en stund på mitt jullov med dig oavsett anledning ;) sov så gott inatt och krya på dig!

    2011-11-10 | 23:49:52

Kommentera inlägget här: