POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Ullared.

Kategori: Allmänt

Imorse lämnade vi Skövde kvart över sex och körde söderut förbi både Mullsjö och Gislaved innan vi var framme vid Gekås i Ullared. Vi utrustade oss med varsin kundvagn och påbörjade en lång resa genom varuhuset. 


På väg ner.

Jag hade en lista när jag kom till Gekås, jag hittade allt jag skulle handla. Men jag hittade dessutom mängder utav andra saker jag inte visste att jag behövde.

När vi tre och en halv timme senare kände oss klara var vagnarna mer än välfyllda.


Min vagn var fullast, men den innehöll också Lisas saker.

När vi handlat klart åt vi lunch i bilen som vi haft med oss innan jag tog hand om ratten och pedalerna på vägen hem. Bakluckan fick vi trycka igen och att använda backspegeln var bara att glömma. Men det gick bra ändå.

Jag känner mig positivt överraskad av Ullared. En ny visit i vår kanske?


LOVE / H

Kommentarer

  • Alex säger:

    eller hur! visst va de ett toppenställe! och de har verkligen mängder av saker man behöver fast man liksom inte vet om det innan! vad var ditt bästa fynd?

    2011-12-06 | 20:45:36

Kommentera inlägget här: