POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Helgen.

Kategori: Allmänt

Helgen har jag spenderat i barnasinnets tecken. Småkusinerna har varit på besök i Skövde och vi har ätit onyttig mat, godis, chips, fikat, spelat enorma mängder kort och spenderat en hel dag i badhuset. Mina grannar har aldrig varit så tysta som den här helgen. Jag konkluderar att ingen har pengar till alkohol just nu och därför sover istället.

Åter till badhuset. Sveriges häftigaste äventyrsbad? Jag har ju inte provat alla så jag kanske får återkomma om just det vid ett senare tillfälle.

Vågbassängen
(Bild skovde.se)

Idag blev det en lång dag i skolan som jag avslutade med spinning. Jag ville ramla av cykeln och ligga i en hög mest hela tiden men jag genomförde hela passet. Tack Ana för peppande ord i mikrofonen och awesome musik!

Ikväll tar jag ledigt från plugg, jag har dock lyckats laga mat och vill somna ungefär precis just nu. Jag kanske borde hålla mig vaken ett tag till genom att äta upp det överblivna godiset från gårdagens biobesök.

En dag <3


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: