POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Halksockorna i vuxenformat.

Kategori: Allmänt

Igår fick jag hjälp av min pappa med att sätta upp min lilla tavla som jag fick i födelsedagspresent av mina syskon. 


Lovely!

Därefter så skulle pappa sätta upp min taklampa och hade således tagit med sig sin slagborr för att borra i mitt betongtak. Pappa borrade medan jag stod med dammsugarröret i taket för att suga upp allt spån (Det heter inte spån när det är betong, va? Vad heter det då?). När pappa borrat klart tog han ner borren, jag höll fortfarande i dammsugarröret och fick borren rakt på underarmen vilket resulterade i bortbränd, avskalad hud och en svidande smärta. 

Eftersom jag klarat två tentor här på sista tiden så får jag ju köpa något till mig själv. Eftersom jag dessutom blivit brännskadad så gick jag igår till Assbecks och inhandlade de mysigaste toffelstrumpor jag någonsin skådat. 


Hur varma som helst.

Dessutom är det halksocksplast under så jag slipper halka omkring i min lägenhet.
Jag har nu stora planer på att springa omkring i min lägenhet naken endast iförd dessa toffelstrumpor.

Mitt signum under mina första levnadsår var nämligen att jag sällan var påklädd, men alltid iklädd halksockor. Vill ni ringa till socialförvaltningen nu? Låt bli. Mina föräldrar klädde på mig, jag klädde av mig. Det var min grej. Är det barn som lägger en värdering vid att springa omkring naken? Nej, det är vuxna. Punkt. 


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: