POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

En Dag!

Kategori: Allmänt

Jag har varit på "En Dag" ikväll. En dag är en av de tre bästa böcker jag någonsin läst. De andra två är "Tillsammans är man mindre ensam" och Vindens skugga". 

En Dag får mig att skratta, den får mig att gråta och när den är slut blir jag så arg för att den är över så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 

Vi har längtat efter En Dag sedan i juni och eftersom premiären var den 14 oktober har vi sett fram emot den dagen hela sommaren och hösten. En Dag kom till Skövde i fredags. Ikväll var det dags. Jag och Edith laddade med ekonomistyrning och godis.

Vi slutade äta när filmen började för att vi skulle kunna koncentrera oss.

Jim Sturgess är min nya kärlek.



En dag <3


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: