POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Ända från Ljungskile till Moskva.

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft ett seminarium där vi ordbajsat om Pestel och gjort en omvärldsanalys. På väg därifrån började vi av okänd anledning att sjunga på "När vi gräver guld i USA". Jag, Ana och Lisa tog i för brinnande livet och plötsligt utbrister Lisa "Ända från Ljungskile till Moskva" med den efterförljande kommentaren att "Jag vet aldrig vad de sjunger där i början så jag brukar sjunga Ljungskile". Jag och Ana skrattade tills vi nästan spydde. 



Självklart har vi uppdaterat Lisa på att det ska vara "Ända från New Delhi till Moskva" för att undvika framtida missförstånd.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: