POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tiden.

Kategori: Allmänt

Under dagen har jag verkligen sjunkit djupare i förälskelsen med min Atlas i och med redovisningen.

Den är ju så mycket mer än en kartbok så det kanske inte är så konstigt!



Nu har jag fyra dagars ledighet framför mig som ska spenderas på ett än så länge oklart sätt. Jag ska dock träna, och ta mig ut i solen, gå till garnbutiken, virka mer och förmodligen hänga med lite vänner också.

Bara typ tre veckor kvar i Skövde innan sommarlov vilket är helt sjukt. Vart tog det här året vägen? Jag har gjort en tredjedel av studierna här och det har gått galet fort.

Så innan terminen är slut ska jag göra färdigt skoluppgifter, träna röven av mig, hitta på en examenspresent till lillasyster och packa ihop hela min lägenhet. Måste ragga upp någon med bil för att köpa flyttkartonger.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: