POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Sommarlov!

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig som en mellanstadieelev då sommarlovskänslor fullkomligt sprutar ut ur öronen och det spritter i hela kroppen!

Första sommarlovet sedan 2006 är här, och den sommaren flyttade jag till Spanien och jobbade. Lov hade jag 2005 senast och jag måste erkänna att det känns helt galet skönt. 

Idag har jag mest velat brista ut i skönsång i form av "Den blomstertid nu kommer", "Mitt sommarlov" och andra skolavslutningssånger.



Nog för att jag ska jobba sex veckor på posten och eventuellt just fick tre veckors arbete till, men bara känslan av sommar som inte innebär högsäsong med fullpackade flygplan och överbokade hotell är välkommet. Lediga kvällar, lediga helger och en sommar hemma i Enköping ska bli fullkomligt fantastiskt.

Ska ikväll släpa mig till Friskis & Svettis för sista passet för terminen, i helgen blir det löpspåren på berget istället. 

JAG HAR SOMMARLOV!


LOVE /  H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: