POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Nedräkning

Kategori: Allmänt

Har varit i skolan sedan klockan åtta och börjar redan tröttna trots att jag inte får gå hem förrän klockan tre. Jag och Karin satt och planerade sittningen, nu har hon gått på seminarium och jag försöker att hemtenta. Det är för luddigt till och med för mig...

Men nu är jag klar med fråga två, som jag började med igår klockan nio på morgonen. Sedan satt jag med den HELA DAGEN igår. Fråga tre nästa, och den känns inte så mycket bättre...

MEN, det här är den sista stora uppgiften innan sommarlovet och nu är det typ bara två veckor kvar till Kreta. Jag vill ha sol och värme nu. Och så vill jag utöva planking på stranden, jag tror att vi kommer vara bäst på planking av alla på hela Kreta.



Planking på Ediths vardagsrumsbord...


LOVE / H

Kommentarer

  • spiderchick säger:

    jag ska lyssna i korridorerna efter ditt wailande ;-)



    Kreta låter najs!

    2011-05-19 | 11:34:57
    Bloggadress: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här: