POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Mussegympa!

Kategori: Allmänt

Idag har idéerna fullkomligt flödat ur huvudet. Vi har under dagens fadderutbildning hunnit diskutera både byxmyndigsittningen och smidit introplaner.

Lekarna till sittningen kommer att bli fullständigt fantastiska och om jag bara lyckas få tag i Gympa med Musse Pigg-musiken med hjälp av lillasyster så kommer introt att bli fullkomligt storslaget. 

Jag har även hunnit med en kort promenad med Lisa och gått igenom mitt tal till imorgon samt lyssnat på hennes.
Kontentan är att två minuter är alldeles för lite för att säga allt jag vill om min Atlas!

Även det nya glee har avverkats och jag har googlat Mussegympa utan större framgång...



Nåväl, jag räknar kallt med att det går att ordna!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: