POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Kreta nästa...

Kategori: Allmänt

Jag längtar till Kreta dit jag ska om endast tre ynka veckor tillsammans med Edith. Men det känns också lite märkligt, för det betyder att det bara är två veckor kvar i skolan vilket är väldigt lite. Hur snabbt har det här året gått egentligen?

Och innan jag ska hem ska hemtentan skrivas, två seminarier genomföras och min lägenhet packas.
Note to self: Köp flyttkartonger!

Jag har inte ens lyckats boka en tågbiljett hem till Enköping för då blir det så tomt. Det är verkligen blandade känslor här just nu. Samtidigt som det ska bli underbart att spendera en hel sommar i Enköping så kommer jag att sakna Skövde och mina vänner här. Vi har fått en så fin gemenskap den här våren och det kommer att kännas väldigt konstigt att vi inte kommer att ses på nästan tre månader. 

Men Kreta i alla fall. Jag hoppas att jag hinner träffa mina vänner där, och sola, bada, äta massor av mat, dricka drinkar, dansa röven av mig och allmänt ha det bra.



Plötsligt känns en vecka som alldeles för lite...


LOVE / H

Kommentarer

  • Fru Gargård säger:

    Nu glömde nu skriva att det lär bli en hel del SÄKER planking på Kreta! Har för övrigt kommit på en (enligt mig) asrolig idé!

    2011-05-17 | 08:09:34

Kommentera inlägget här: