POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Kändisskapet..

Kategori: Allmänt

Man skulle kunna säga att jag nästan gått och blivit kändis här i Skövde på sistone, för att inte tala om i hela bloggvärlden.

Man kan också säga att mitt kändisskap är anledningen till att jag inte hunnit blogga sedan i torsdags, men jag fick liksom storfrämmande då kan man säga.

Jag fick helt enkelt en kommentar från the one and only Spiderchick, drottningen av bloggvärlden. Eller i alla fall min bloggvärld. Jag menar spiderchick är ju hjärnan bakom den väldigt gamla men ack så underhållande Crazypill



Efter det här genombrottet blev jag ju onekligen tvungen att gå på extravaganta fester hela helgen samt mingla med Skövdes bloggelit, så ni får helt enkelt ha överseende med min frånvaro.


Eller så har jag bara suttit med min förbannande hemtenta, det är också ett alternativ...



LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: