POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Enköping

Kategori: Allmänt

Är på plats i ett väldigt grönt Enköping vilket känns väldigt härligt.

Jag har ju dock redan fått röven full av uppdrag att utföra inför fredagens examensfest i lillasysters ära. Idag har jag innan klockan ens slagit tio lagat mat till kvällen och besökt Farmor. Ska vidare mot Västerås vid lunch med lillasyster för en snabb shoppingtur. 

Ikväll ska jag bli lite kyrklig och gå och lyssna på en gosskör från England. Återkommer senare om jag blivit frälst eller inte..

Även imorgon finns ärenden att uträtta plus att det är student i stan. Hur jag ska lyckas hitta en parkering klockan två när jag ska till kiropraktorn är ett mysterium. Måste ordna med lite shopping inför Kreta också, och måste hitta mina sandaler som totalt försvunnit. Ska gå förbi skomakaren trots att jag är övertygad om att de inte är där.

Jag håller mig hittills sysselsatt i alla fall och har ungefär inget roligt alls att skriva om.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: