POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

En enda röra...

Kategori: Allmänt

Imorgon går jag min sista dag i skolan för det här läsåret. Jag har ett seminarie och ska hålla ett två minuter långt tal, jag tror att jag ska överleva.

Jag ska även luncha med Pernilla som om en vecka tar sitt pick och pack och flyttar hem till Skåne för studier i Lund till hösten. 

På fredag är det dags för årets bästa sittning. Undertecknad själv är toastmaster vilket gör det hela ännu roligare och det är minst sagt en kväll jag ser fram emot. 

Jag lever just nu i kartonger, vilket är sådär. Min lägenhet behöver städas, men det är liksom lönlöst eftersom allt ändå är nerpackat och resten ska rivas ut och renoveras. 

Vulkanen på Island har lugnat ner sig, tack för det! Biljett till Enköping är bokad till på måndag, löpspåren avklarade för idag och glee är slut för säsongen.

Min Blomma har vunnit vårt vad, men ett halvår för sent så hon får inget pris av mig. Jag har idag lekt på en lekplats med Anas dotter och insett att lårmusklerna behöver mer träning.

Sverige är helt sjukt ljust på sommaren, något jag glömt bort. Imorse vaknade jag 05.40 och kunde därefter inte somna om, filosofi är ju väldigt härligt att fördriva tiden med i ottan.

Inatt vill jag drömma om Kreta!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: