POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

BEST goes byxmyndig!

Kategori: Allmänt

Jag är taggad till tusen, ikväll gäller det. Alkoholen är kyld, benen rakade och partystassen på. Vi har flängt runt staden idag i jakt på priser och diverse andra attiraljer till kvällens händelser. Vi har även suttit i skolan och printat häften med hjälp av Pernillas printkvot. Jag tänkte lite klipskt att jag kunde utnyttja hennes gratis utskrifter innan hennes konto försvinner i och med hennes Skåneflytt. Ibland har man onekligen huvudet med sig..



Nu ska jag bara sjunga upp, torka håret och sedan är jag redo för vårens största fest!

Bilder imorgon kanske...


LOVE / H

Kommentarer

  • Klackarna-i-taket säger:

    Glöm inte att ta med dina dansskor!!!

    2011-05-27 | 15:06:11

Kommentera inlägget här: