POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Vasaloppsfrukost!

Kategori: Allmänt

Idag var jag uppe klockan sju och Lisa kom vid tjugo i åtta med nybakt bröd. Här har det intagits en ordentlig frukost till Vasaloppet på tv. Det har kokats varm choklad, mixats smoothies, kokats ägg och frossats i. 


Angående underläggen så är jag medveten om att det är tomtar på, men jag äger inga andra.

Vi har även fått liverapportering från Karin som åker Vasaloppet. Hon var i den långa backen, och vi förväntar oss att få se henne på tvn när hon kommit till Smågan.

Och jag får rysningar av vasaloppsmusiken, jag längtar redan till nästa år när jag ska ta mig fram i spåren...


LOVE / H

Kommentarer

  • Gunde säger:

    Heja Karin du är bäst, du är bättre än en häst! Heja heja heja!

    2011-03-06 | 12:32:31

Kommentera inlägget här: