POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Sex månader senare..

Kategori: Allmänt

Nu är faktiskt ett första utkast till hemtentan klart, men däremot har jag inte läst igenom det över huvudtaget. Det får bli ett senare problem och förmodligen ska jag då förstå vad jag har skrivit vilket är det största problemet med den här tentan.

Jag har även efter ett halvår lyckats installera itunes på min nya dator och därmed ÄNTLIGEN fått ny musik i ipoden. Det innebär alltså peppande inför nya löpturer i vårsolen...

Men, ikväll är det fuego som gäller, samt packning. Imorgon är det styrelsemöte i skolan coh därefter bär det av norrut mot Enköping för en veckas semester, eller lov eller vad man nu kallar det på högskolan...

Jag har egentligen väldigt mycket att säga, om Khaddafi, om Japan och en massa annat. Men jag måste bara hitta lite inspiration först, eller en ståndpunkt kanske...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: