POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Utelämnande?

Kategori: Allmänt

Idag kan man minst sagt påstå att "mitt bästa jag"-projektet tog sig till en helt ny nivå. Eftersom jag igår skrivit långt mycket mer om mitt liv än jag själv vill tänka på så gick jag idag tillbaka i tiden. Jag lämnade pensionsåldern bakom mig och riktade in mig på detaljer.

Jag har verkligen skrivit mer om mina planer än jag velat, men idag tog jag det en ny vändning och jag var många gånger tvungen att hålla mig för skratt. Jag blev tveksam till om jag kunde skriva vissa saker, men jag tänkte att psykologisk coach-mannen ska allt få något roligt att läsa.

I övrigt är jag mest sjukt less på snö och slask. Ge mig vår och sommar och en brunbränd kropp. Jag har bott i Sverige i över ett halvår, hur gick tiden så fort? Och inte minst, hur klarade jag av en sådan förvandling från guideliv i värme till studentliv i snö och kyla? Det förbryllar mig verkligen...

Ikväll tvingar jag med Sanna på Ediths pass på Friskis och planerar att svettas som en gnu och ta ut mig tills jag inte har någon känsel kvar i musklerna längre!



Dessutom ska vi provobsevera inför nästa skoluppgift!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: