POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Självdiscilpin?

Kategori: Allmänt

Igår spenderade jag aftonen med Karin. Vi tittade på Så ska det låta, men det gjorde vi inte heller egentligen. Vi hade fullt upp med att prata och diskutera, om livet och döden och allt däremellan. Nostalgi avverkades med hjälp av Youtube och vi hade en alltigenom trevlig kväll.

Tog en välbehövlig promenad hem och pratade med Storebror under tiden så att jag slapp gå genom centrum ensam sent på kvällen. 

Idag SKA jag skriva hemtenta och få till det här med självdisciplin. Om jag nu lyckas med två frågor idag så har jag ju bara en kvar sen och det skulle vara att föredra inför morgondagen, samt att då kan jag gå ut och springa i solskenet och det behöver jag.

Nu: Brunch!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: