POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Seger!

Kategori: Allmänt

Här hade man planerat en lång sovmorgon, med betoning på lång. Vad händer? Jo, man vaknar klockan 8.40, pigg som en mört och måste tvinga sig själv att somna om i en och en halvtimme till. Det känns som en stor seger.

En brunch på det, en ihärdig jakt på blocket för inköp av kurslitteratur som inte alls är så billigt som man kunde önska, och väntan på att brunchen ska lägg sig i magen så att man kan ge sig ut på en löptur. Min plan är att för andra gången denna vecka ta mig upp till toppen på Billingen och suga musten ur mina lår på vägen ner.

Ikväll tänker jag även dissa melodifestivalen, för det intresserar mig inte. Jag har ju faktiskt en kartbok att roa mig med...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: