POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Rättvisa?

Kategori: Allmänt

Så här ser ett allmänt kök ut i studentbostäderna i Skövde:


(Den ingrodda smutsen syns tyvärr inte på bilden...)


Så här ser de allmäna köken ut i Sveriges nyaste häkte i Sollentuna:

(Bild från aftonbladet.se)

Är det bara jag som tycker att någonting känns väldigt fel?

Jag känner mig väldigt tacksam för mina två kokplattor och min bänkugn. 

Förmodligen är det nya häktet även fritt från vägglöss, vilket är mer än man kan säga om studentbostäderna vid inflyttning. Heja Anticimex och tack för hjälpen.

Man kanske skulle bli förbrytare...


LOVE / H

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Bilden på ert gemensamma kök känns väldigt missvisande. det är typ 100 ggr äckligare i verkligheten!

    2011-03-30 | 11:51:12

Kommentera inlägget här: