POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Maskerad

Kategori: Allmänt

Igår var det maskerad vilket jag personligen tyckte var väldigt roligt, men Pernilla var besviken på. Jag anser dock att det beror på hennes utklädnad. 

Jag tog tillbaka mitt tonårsalterego Grynet och gick totalt all in vad gäller klädsel och språk. 


Grynet och Snövit...

Snövit var som en ny uppdaterad version. Hon kunde både moonwalka:


Och skriva sms:

Snövit 2.0 kan vi kalla henne.

Fler kändisar var närvarande:

Priyanka Chopra, Taylor Swift samt Rödluvan


Madonna och Michael Jackson hade också hittat till festen!

Taylor Swift var väldigt begåvad:

Hon kunde både sjunga Kärlekshistorier och dansa till Drängarna..

Vem som vann pris för bästa utklädnad samt personlighet?

GRYNET SÅKLART!

Taylor och Grynet gick på utflykt till Rasmus, men han var inte hemma så vi lämnade ett meddelande till honom:

Rasmus är Ninas lillebror och bor i samma hus som festlokalen..


Vi lämnade även ett hjärta, men Sangrian behöll Taylor.

Sedan kom superhjältarna:

Wonderwoman och Poison Ivy!

På Kåren fanns två kvinnor som försökte marknadsföra snus som inte är snus. Grynet blev väldigt bundis med dem och de ville genast ha en idolbild!

Och de bjöd på både snus, nyckelband och mössor.

En allt som allt trevlig kväll och hon den blonda på bilden, hon trodde att jag var den RIKTIGA Grynet. Det är vad jag kallar att gå in för sin roll!

TA INGEN SKIT!


LOVE / H

Kommentarer

  • No 1 Trygg säger:

    Åh, Ni är för sööööta!!



    10 poäng för Grynet... ärligt talat, hur lik va du inte då!! Haha :p FRUKT ÄR INTE GODIS!!!!!!!!!!!!!!!!



    Puss på rumpan

    2011-03-05 | 14:16:32

Kommentera inlägget här: