POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Intervaller!

Kategori: Allmänt

Nu ger jag upp tentan för idag, vilket innebär att jag bara har en fråga kvar att göra imorgon. Jag är nästan imponerad av vad jag har åstadkommit med tanke på att jag haft Vinterstudion igång hela dagen. 

Så fort herrarnas dubbeljakt är avklarad ska jag snöra på mig skorna och ladda ipoden då det blir intervallöpning uppför Billingen idag. Det är hela sju grader i Skövde enligt min termometer så jag räknar med lite svett på vägen upp. 

Jag vill åka skidor när det är väder likt idag. Jag vill ut i spåren, men skidorna är i Enköping och snön smälter så jag får helt enkelt hålla mig till nästa säsong. Jag ska dra med mig Karin på träningsläger både vitt och brett, och minst en gång varje helg ska vi åka flertalet mil i Billingebergets spår. Har hon lurat mig att åka Vasaloppet så får hon skylla sig själv! 

Kvällens planer är obefintliga, jag behöver städa lite, jag behöver packa lite och sen är det inte så mycket mer. Det blir förmodligen en fruktsallad med kesella under kvällens gång...



Idag känns det faktiskt som om livet går åt rätt håll igen!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: