POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Helgen..

Kategori: Allmänt

Helgen börjar lida mot sitt slut, liksom vistelsen i Enköping..

Det har varit väldigt trevligt med lite tid hemma, och jag som i min enfald trodde att jag skulle ha tid att läsa kurslitteratur. Man skulle kunna säga att just det här med kurslitteratur inte blivit av, det får bli morgondagens tågprojekt.

Gårdagens stockholmsbesök blev totalt misslyckat på grund av teknikens under. Jag pratade med min smukke pige när jag var på tåget, men när jag kom fram till Stockholm var telias gren för utlandssamtal stängd. Jag ringde Camilla 100 gånger och hon ringde mig 100 gånger. Jag spenderade tre timmar i Stockholm, fyra varv på Drottninggatan och lika många på Hötorget samt Västerlånggatan fram och tillbaka innan jag gav upp och tog tåget hem igen. Camilla fick mina sms imorse klockan elva, bara 24 timmar för sent!

Kvällen var desto trevligare med Eart Hour-häng hos Lillasyster plus sambo med trubadur, musik och skitsnack samt årets första korvgrillning på balkongen.

Idag har jag fått våfflor, gjort mitt bästa för att kurera Tinas stukade fot samt kickat ass på Super Mario hos Storebror innan jag grät till Mästarnas Mästare...

Imorgon är jag åter på schlätta med ny energi samt ett par stavar som ska med upp på billingen!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: