POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Hej mjölksyra...

Kategori: Allmänt

Igår spenderade jag dagen på IKEA med lillasyster samt en tur i den nya lägenheten. I förrgår packade vi upp hela köket, jag tror att det finns fler dryckeskärl än det skulle få plats människor i den tvåan. 

Träffade Ellinore på eftermiddagen, vi försökte komma ihåg när vi träffades senast men det gick inte så bra. Jag tror faktiskt att det var innan jag åkte till Kreta vilket är två år sedan i förrgår. Det var hur som helst galet trevligt och vi tog ett gemensamt beslut att det inte får gå så lång tid innan vi ses igen!

Idag startade jag morgonen med stavlöpning till Haga och tillbaka, inte så jobbigt för lungorna för det var svårt att springa snabbt, men desto värre för armmusklerna.


Inte jag än, men jag är på god väg...

Ikväll ska jag diskutera livet med Jesper och däremellan ska tentan postas och lunch intas...

Men snart är det lördag och då ska jag till Stockholm och träffa min smukke pige som jag inte sett sen Skiathos i augusti..Och så ska jag prata danska!


LOVE / H

Kommentarer

  • Anne-Lie säger:

    En dansktalande Hanna är en lyckligare Hanna :)

    2011-03-25 | 00:16:54
    Bloggadress: http://annely.blogg.se/

Kommentera inlägget här: