POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Grupparbete

Kategori: Allmänt

Det känns som att mitt liv består utav grupparbete just nu. Metoder hit och dit, intervjuer och undersökningsupplägg. Men imorse startade dagen med det glada beskedet att Leif godkänt gruppen för forskningsplanen i delkurs ett. Det var för övrigt väldigt obehagligt att vakna av Ediths sms då jag låg och drömde att Leif friat till mig och jag svarat ja..

Hur som helst, idag gick det bättre med djuren och även disciplinen för den delen och vi har faktiskt fått mycket gjort vilket resulterat i en ledig dag imorgon. Så jag passade på att boka tvättstugan, jag ska till maxi och handla mat, därefter är det BEST-möte samt förfest och kåren som gäller på kvällen.

Nästkommande veckor blir nog intensiva, men i gott sällskap klarar vi allt och jag ska boka tågbiljetter till Enköping. Det blir dock inte någon hemresa förrän i påsk verkar det som just nu...

Och jag längtar till helgen, men den är nästan här nu. imorgon kommer Pernilla hit och vi ska trängas i sängen hela natten efter kåren, lördag en lååååångpromenad med Lisa och söndag är det frukost fast brunch till Vasaloppet.


Och har vi tur får vi se Karin i bild!



LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: