POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

En sommar på landet...

Kategori: Allmänt

Jag ska tydligen spendera min sommar på följande sätt:



Jag har aldrig sysslat med lantbrevbäring förut, det ska onekligen bli spännande. Jag satsar på att kunna nå till brevlådorna samt få en extremt brunbränd högerarm och kunna alla låtar som spelas på Rix FM utantill...

Fem veckor på landet och två i stan, då kan man spara benmusklerna till vasaloppsträningen. Jag som skulle be om de värsta trappdistrikten som står att finna i Enköping, jag får nog tänka om....


LOVE / H

Kommentarer

  • Anne-Lie säger:

    Kan du inte jogga lantrundorna som en packad åsna? ;P

    2011-03-25 | 10:42:35
    Bloggadress: http://annely.blogg.se/
  • Alex säger:

    vilken fin bild du hittat! jag tror du kommer få en fin sommar!

    2011-03-25 | 19:08:29

Kommentera inlägget här: