POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

En helg på schlätta..

Kategori: Allmänt

Jag upptäckte precis att min kära vän Karin i vasaloppsspåren brutit loppet och det tycker jag är väldans tråkigt. Jag har tyvärr inte fått tag på henne i telefonen än så jag inväntar vidare kommentarer om orsaken till avslutat lopp. 

Jag och Lisa har haft en riktig promenadhelg. Igår gick vi ut på landet, förbi små små gårdar och andades lantluft. Vi mötte både hästar och en del bilar och njöt utav solskenet och de snötäckta fälten med skidspår. 

Idag skulle vi bara gå till ICA och lämna hyrfilm, men vi tog visst en tur hela vägen upp på toppen utav Billingeberget. 

Man skulle kunna säga att jag upptäckt nya delar utav Skövde den här helgen, och kameran har visst varit hemma hela tiden. Jag förstår varför det heter Västgötaslätten för det är, med undantag för Billingen, verkligen platt.





Stay tuned för kommentarer angående vasan!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: