POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Citat

Kategori: Allmänt

Det blev en hel del härliga kommentarer under kvällen igår och Lisa stod för många utav dem.

Lisa sa till en kille från Perstorp, där hennes farföräldrar bor, "Om du inte hänger med min farmor och farfar så måste du genast börja göra det." Och kort därefter så kom "Alltså, spottar jag på dig när jag pratar?" 

Det går inte att förklara Lisa med ord, hon är en sådan man måste träffa för att förstå. Men hon är alltid glad, även när hon är arg. Hon kan säga "Hanna jag är så förbannad" och samtidigt le med hela ansiktet.

Hon är en kvinnlig motsvarighet till Leif har vi kommit fram till.

Jag sa också en fantastisk sak när jag och Pernilla kom hem. Hon lånade en indisk tunika av mig och jag påpekade att den varit nytvättad i två år. Med det menade jag att den hamnade i en kartong innan jag åkte till Kreta och sedan dess har den inte blivit använd..

När vi kom hem behövde jag öva på kroppskontakt så jag skedade med Pernilla och sjöng lugna fina visor innan vi somnade. Det var väldigt trevligt faktiskt och trots mitt överdrivna beteende var jag faktiskt nykter och ansvarig för festlokalen.


Lisa dansade så fort så att kameran inte hann med.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: