POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Bröllop..

Kategori: Allmänt

Sista dagen av "mitt bästa jag"-projektet i välbefinnandestudien. Idag har jag planerat mitt bröllop. Jag har aldrig haft en bild av mitt bröllop, eller ens varit övertygad om att jag vill gifta mig, men idag så lät jag pennan dansa över pappret. Jag skulle vilja påpeka att om det här bröllopet blir som det ser ut i mitt huvud så är det en ära att bli inbjuden, det kan jag lova.

Men personligen undrar jag mest över den här mannen jag skriver om. Vem är han och vart ska jag hitta honom? Och hur ska jag stå ut med honom och han stå ut med mig? Jag står ju knappt ut med mig själv.



Annars spenderas dagen med tvätt och städning och nu har jag tagit helg. Imorgon blir det sovmorgon, avstängd mobil och ögonbindel på. Jag ska sova som en stock och inte ställa klockan för första gången på två veckor.


LOVE / H

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Men Hanna, vad har hänt?? :P Har du börjat tro på kärlek?? ;)

    2011-03-11 | 12:17:42

Kommentera inlägget här: